lördag 14 januari 2012

Havet-Sailors Grave

 Lite dagsfärska bilder från havet som jag ser från mitt hus....
 det är ju en otrolig lyx att få bo i sån här miljö,skulle nog sakna havet om jag inte bodde vid kusten....
 Har stor respekt för sjön,har jobbat på det o sett alla sidor av det,lika ljuvligt som att se Stilla Havet ligga spegelblankt dag efter dag,lika skrämmande är det att va mitt i en orkan o ligga o driva på Nordsjön:(  Det har tagit en släkting i tsunamin. Badat på ljuvliga paradisstränder. Legat sömnlös i rullande koj,legat sjösjuk dag efter dag o va tvungen att försöka laga mat i trång osande byssa mitt i alltihop,Usch va hemskt det var!! Men så snabbt man glömde när man väl kom till en ny hamn...;) Love&Hate<3 Havet tar o havet ger...
 Fantastísk vacker pollare med tross.
Vacker dag men iskallt!!

Inga kommentarer: