torsdag 23 augusti 2012

Stockholms modemässa

När varje dag känns som en lång kamp så är det skönt att åka bort på lite miljöombyte...Hösten har knappt börjat o då åker man på mässa o köper in vårkläder till butiken! Lite märkligt är det ju men men...det blir iaf en färgexplosion framåt våren m korall,grönt,gult,färgade,blommiga o mönstrade 80-talsbyxor. Inte helt min stil men man får plocka godbitarna ur det hela. Här kommer några bilder från Stockholms modevecka förra veckan.
 Bänkad för ytterligare en visning av vårkollektion,man blir lätt snurrig av alla beslut som ska tas,inte lätt att välja vad som ska säljas,tur att vi är en chef o två anställda med helt olika stil...Mycket gott bjuds man på iaf,här hade de t.om en egen stor popcornmaskin så det var bara att hämta!
 T.om jag kan tänka mig dessa byxor i snygg mörkröd färg m lite svart uppvik,fick tjata lite men de kommer i januari;) Oooops,ett litet personalköp till bara mig....Osäkert om den skulle tillverkas,men jag hoppas,kanske bara är jag som gillar den:)

Inga kommentarer: