torsdag 21 november 2013

Lillan & Ernst

 Berättade ju lite om dessa fantastiska ljusstakar när jag var o julskyltade,här ses de som adventsljusstakar,men som sagt så är ju själva ljushållaren magnetisk o avtagbar så faten kan ju användas till kakor etc året om :)
 Jag valde att bara köpa ljushållare i olika höjde o satte ett gäng på mitt köksbord med plåtskiva,Mysigt tycker jag!! Manschetten till vänster är en skuggljusstake o blir vackert mönster runtom när den är tänd.
 Till serien hör även denna plåtstjärna som kan hängas eller bli ljusstake!!
 Så är det verkligen ibland,att ingen kommit på det här innan,riktigt smart tycker jag!!
 Magnet...
o stjärnljusstake :) I like....Får nog bli ett par hållare till på bordet,kanske på rad till jul med lite mossa runt....Eller sätt en på en vanlig födelsedagsbricka :)

Inga kommentarer: