onsdag 7 mars 2012

Uppdatering TV-rum:)

 Idag uppdaterar jag det sista i mitt Tv-rum till lite mer kolonialstil:)

 Är så nöjd med mina fyndstolar från IKEA,tänkte ha de ute men nu blev det inne istället...Hemsydd peacekudde i sammet!
 Svarta detaljer med tavlkan från Lagerhaus....
 Idag tog jag in mina gamla tennisracket från uthuset som jag hade när jag var liten,trodde knappast de skulle komma till användning igen, men de fick en plats över min nya stora platt-Tv jag köpte i fredags:) Lite skillnad från 32 tum gammal tjock-tv till denna,var mest ute efter platsen jag sparade...
Naturtrenden gillas,trodde knappast att näver skulle bli inne igen,fast nu med barken utåt:) Kruka från Granit!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej ! Hittade din blogg efter ett repotage i OT å nu e den en favorit ! :) yndrar lite över tavlan fr Lagerhaus...Har du köpt den nyligen och priset ? Skulle nog passa här oxå ! Ha det bra !

Jo sa...

Åh,vad roligt att höra!! Köpte tavlan förra veckan,lite osäker på priset,det var en lös plansch o sen köpte jag ramen där oxå,2-300 totalt tror jag...Lycka till o trevlig helg:) Jo