söndag 11 mars 2012

VÅR i trädgården!

 Varit ute i trädgården hela fm o fått mycket gjort!! Kantskurit med hederlig gammal morakniv runt plattorna på min rundel:)
 Säkert vårtecken: Fyrhjuling runt runt runt huset<3

 Såpskurat stolarna som ska va på plattorna,då är det vår!!
 Min ständiga följeslagare som sällan är 2 meter bort från mig<3 Nyplanterade penseer...
 o här oxå i gammal militärlåda!
Min rundel jag gjorde för några år sedan,blev väldigt nöjd med det projektet...Satte ett japanskt körsbär i hängmodell i den,blommar snart ljuvligt,tänk när det växt till sig o man kan sitta under den! Skönt att få ogräsfritt på plattan idag,o så fina kanter,vad det gör mycket! Har haft lite ångest över det länge;) Å nyskurade hembyggda stolar som doftar såpa,såå ljuvligt!! Nu matpaus sen fortsätter jag med städning i garaget,om jag kommer in vill säga;)

Inga kommentarer: